مراکز خرید پوكت

مراکز خرید پوکت
مراکز خرید پوکت
در پوکت مراکز خرید زیادی وجود دارد که در آنها می توانید انواع برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب بیابید.این مراکز خرید دارای فضایی برای تفریح و رستوران هایی با غذاهای متنوع نیز هستند.
تاریخچه بازگشایی مراکز خرید در پوکت به خیلی زمان پیش بازنمیگردد. اولین مرکز خرید بزرگ در سال 1998 با نامTesco Lotusدر این جزیره افتتاح شد . پس از آن مراکز خرید دیگر در مدت زمان کمی در اقسا نقاط این شهر پدید آمدند.

مرکز خرید جانگ سیلون
مرکز خرید جانگ سیلون
مرکز خرید جانگ سیلون مشهور ترین مرکز تجاری منطقه پاتونگ است.پاتونگ یکی از مشهور ترین سواحل غربی پوکت به شمار می آید.گردشگران خارجی که با هدف استراحت به پوکت می روند،اغلب به پاتونگ نیز سر میزن نساخت مرکز خرید جان سیلون چهره ی ساحل پاتونگ را تغییر داد و آوازه ی ساحل پاتونگ پیش از پیش در تایلند  طنین انداز شد .  در حال حاضر  بیش از 200 فروشگاه در این مراکز  فعال هستند  و کالا هایی چون پوشاک,عینک لوازم آرایشی، کالاهای الکترونیکی،بازی های کامپیوتری و... را عرضه می کنند.
اگر تمایل به خرید ندارید ،باز هم مرکز خرید جانگ سیلون میتواند مکان خوبی برای شما باشد زیرا 5سالن سینما و 16لاین بولینگ نیز در آن وجود دارد،همچنان در میانه ی مرکز خرید و در بخش همکف ،اغلب مراسمی برپا میشود یا نمایشگاهایی را برای جذب مشتری به راه می اندازند.
ساعت کاری:11:00_22:00
 آدرس: تایلند ، پوکت، شهرستان کاتو ،ساحل پاتونگ ،مرکز خرید جانگ سیلون


سنترال فستیوال پوکت
سنترال فستیوال پوکت
مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت که آن را بانام پوکت سنترال می شناسند از دیگر مجتمع های تجاری لوکس این شهر به شمار می آید. سنترال فستیوال هم در غرب شهر پوکت قرار دارد . در این مجتمع مدرن امکان خرید اجناسی چون پوشاک،لوازم الکترونیکی،لوازم ورزشی،لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل دکوراسیون منزل فراهم شده است . در این میان بخش محبوب مشتریان فود کورت غنی مجموعه می باشد که انواع غذاها و خوراکی های بین المللی در دسترس شان قرار می دهد . البته ناگفته نماند که غذاهای تایلندی و ژاپنی از محبوبیت بیشتری برخوردار است . لازم است ذکر کنیم که این مجتمع تجاری دارای دوساختمان است و فودکورت در یکی از آنهاست.
 ساعت کاری:10:30_22:00
  آدرس :تایلند ،پوکت،شهرستان مینگ،منطقه ویچیت،مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت


مرکز خرید پاتونگ پرومناد پوکت
مرکز خرید پاتونگ پرومناد پوکت
همانطور که از نام این مرکز خرید برمی آید،در ساحل مشهور پاتونگ واقع شده است . این مرکز خرید خیلی لوکس و مدرن نیست اما به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبش توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند. مرکز خرید پاتونگ پرومناد از سه طبقه تشکیل شده که وسعت زیادی هم ندارند اما می توان از آن کالاهای با کیفیتی در زمینه ی پوشاک ،لوازم ورزشی  و آرایشی تهیه کرد. اگر در جست و جوی مکانی برای تفریح هستید باز هم این مکان خرید می تواند شمارا راضی کند زیرا در آخرین طبقه آن مرکز تفریحی وجود دارد که مکان خوبی برای بازی و گذراندن اوقات به همراه اعضای خانواده و دوستان است.
ساعت کاری:10:00_22:30
آدرس: تایلند،پوکت ،شهرستان کاتو،ساحل پاتونگ،جاده ی بنگلا ،مرکز خرید پاتونگ پرومناد

مرکز خرید بنانا واک در پوکت
مرکز خرید بنانا واک در پوکت
بنانا واک یکی از مدرن ترین مراکز خرید در پوکت است، با این حال اگر یک یا دوساعت برای گردش در آن در نظر بگیرید،کافی خواهد بود.ساختمان این مجموعه سه طبقه دارد و فروشگاهایش در زمینه های متنوعی فعالیت می کنند.در واقع این مرکز خرید جدیدترین مجتمع تجاری ساخته شده  در ساحل پاتونگ  است. اگر 100متر از ساحل مشهور سوی بنگلا به سمت جنوب بروید ، این مجتمع تجاری  را درست در کنار  دیسکوی بنانا،خواهید یافت .
مساحت این مکان 4000 متر مربع است و آن را طوری طراحی کرده اند  که در هنگام تاریکی  کاملا به رنگ های قرمز و آبی در می آید  و به خوبی خود نمایی می کند . درباره ی امکانات  ایت مجتمع تجاری  نیز باید بگوییم که از امکاناتی  چون سه سالن  فودکورت ،  بخش اطلاعات ،سرویس بهداشتی،اتاق مادر و کودک ، سالن اسپا، سالن زیبایی،آسانسور  و پله برقی و... برخوردار  است.
همچنین  خوب است بدانید که در این مرکز  خرید کافی شاپ  و بوفه های بستنی فروشی و غذاهای سبک نیز وجود داردند ، پیشنهاد میکنیم  بستنی های این مرکز  را امتحان کنید  و اگر در جست و جوی یک غذای ناب هستید ، غذاهای ژاپنی  و بیف های فورد کورت  مجموعه را از دست ندهید . باید اشاره کنیم که کالاهایی چون صابون،کفش،جواهر و زیور آلات  و پوشاک از پر فروش ترین اجناس  این مرکز خرید هستند .
ساعت کاری:11:00_23:00
آدرس :تایلند،پوکت،شهرستان کاتو ،ساحل پاتونگ،چاده تاویوانگ،مرکز خرید بنانا واک

مرکز خرید پرمیوم اوتلت پوکت
مرکز خرید پرمیوم اوتلت پوکت
مرکز خرید پرمیوم اوتلت پوکت یکی دیگر از مجتمع تجاری مشهور در تایلند است که در سمت شمال غربی شهر پوکت قرار دارد .نکته ی جالبی که در همان نگاه اول در رابطه با مرکز خرید پرمیوم اوتلت به چشم می آید ،نوع طراحی آن است،به این معنا که هم سبک و سیاق مراکز مدرن در آن رعایت شده و هم رنگ و بوی سنتی دارد.در حقیقت برای ساخت این مرکز خرید از یکی از روستاهای فرانسه الگو برداری کرده اند تا توجه مشتری ها را بیشتر جلب کنند.باید بگوییم که این مرکز از امکانات خوبی برخوردار است و شما را راضی خواهد کرد.
ساعت کاری:10:00_21:00
آدرس:تایلند پوکت،شهرستان تاموانگ،مرکز خرید پرمیوم اوتلت

بازار ویکند پوکت
بازار ویکند پوکت
مرکز خرید ویکند طالد تای رود شناخته میشود، بازاری است که بازاری است که تنها در آخر هفته ها برپاست. این بازار نزدیک به مرکز خرید سنترال فستیوال است ودر کنار دیدن آن مرکز خرید می توانید از ویکن نیز دیدن کنید. این بازار شباهت زیادی به جمعه بازار های ایران دارد و در آن کالاهایی چون سبزیجات ،میوه،محصولات حیوانی، حیوانات و پرندگان زنده و... یافت می شود . البته نباید فراموش کرد که محبوب ترین بخش های این بازار،غرفه هایی  هستند که غذاهای محلی عرضه می کنند.از غرفه های غذا می توانید انواع خوراکی های بومی را با بهترین قیمت خریداری کنید.
حقیقت این است که نمی توان گفت که برترین اجناسی که در ویکند عرضه میشوند چه چیزهای هستند زیرا ممکن است در هر هفته کالاهای جدیدی به اجناس موجود در این بازار اضافه شوند. در واقع هر قدر که وقت داشته باشید می توانید در ویکند بگردید و باز هم با اجناس جدیدتری روبه رو شوید.
ساعت کاری:16:00_19:00
آدرس:تایلند،پوکت، شهرستان مینگ، منطقه ی طالد تای ،جاده ی تالنگ،بازار ویکند

بازار کاروان تمپل پوکت
بازار کاروان تمپل پوکت
کاروان تمپل یا معبد کاروان نیز  نام یکی دیگر از بازار های محبوب در پوکت است. این بازار در ساحل کارون واقع شده و مشتری های خاص خودش را دارد.این بازار در واقع یک خیابان500متری است که دور تا دورش غرفه های گوناگونی دارد معبدی نیز در این خیابان موجود است که سال 2010 میلادی بازسازی شد و به خودی خود از جالب ترین جاذبه های گردشگری منطقه به شمار می رود.
به صورت کلی می توان گفت که مساحت بازار کارون تمپل حدود 12000 متر مربع است و کالاهای بسیار گوناگونی در آن به فروش می رسد. نباید فراموش کنیم که این بازار نیز مکان خوبی برای خریدن غذاهای محلی و چیشدن طعم خوراکی های ناب بومیان است.
ساعت های کاری: 16:00_21:00
گاهی اوقات این مرکز تا ساعت 23 نیز دایر است
توجه کنید که به دلیل محبوبیت این بازار ممکن است گاهی در سایر روز های هفته نیز باز باشد
 آدرس:تایلند،پوکت، شهرستان مینگ ،منطقه ی کارون،جاده ی پاتک،بازار کارون تمپل

بازار فرش بانزان پوکت
بازار فرش بانزان پوکت
بازار بانزان فرش از آن جمله مکان های است که اغلب باعث جذب گردشگران خارجی می شود.
 اینجا با آنکه بازار محلی محسوب میشود اما ظاهری لوکس و شیک دارد و انواع سبزی جات و میوه ها با بهترین کیفیت در آن به فروش میرسند.
این بازار درست پشت ساختمان اصلی مرکز خرید جانگ سیلون واقع شده است، اما به دلیل تفاوت سبک و سیاق آن به صورت جداگانه شناخته می شود.
این بازار مکان خوبی برای گشت و گذار خانوادگی است زیرا در میان خوراکی ها و صیفیجاتی که در آن وجود دارد ،پوشاک نیز به چشم می خورند به طور کلی محوطه ی جالبی دارد . پیشنهاد می کنیم که حتی اگر قصد خرید ندارید به این بازار رفته و برای یکبار هم که شده طعم نوشیدنی های محلی و ارگانیک را بچشید.
 ساعت کاری های کاری:7:00_17:00
آدرس: تایلند، پوکت ،شهرستان کاتو،ساحل پاتونگ ،پشت ساختمان مرکز خرید جانگ سیلون

بازار چیلوا در پوکت تایلند
بازار چیلوا در پوکت تایلند
این بازار بهانه ی خوبی برای شب گردی در پوکت است.در این بازار می توان ساعت ها گشت و از دیدن اجناس های مخنلف لذت برد. از مهم ترین اجناس چیلوا می توان به ماهی تازه،غذا و پوشاک اشاره کرد . نکته ای که این بازار را از سایر هم نظیرانش متمایز می کند این است که اغلب افرادی که از آن خرید می کنند ،بومیان هستند و بسیاری از گردشگران خارجی از وجودش بی خبر هستند.
اگر به دنبال بازاری هستید که اجناس متنوع،با کیفیت و با قیمت های مناسب داشته باشد، چیلوا انتخاب خوبی است . بد نیست که بدانید که مساحت این بازار 6400 متر مربع می باشد به همین خاطر باید زمان مناسبی برای گشت گذار در آن در نظر بگیرید . چیلوا در فضای باز برپامیگردد برای همین مکان خوبی برای پیاده روی و تغییر حال و هوا ست. ساعت کاری: 16:00 آغاز شده  و ساعت خاصی  برای تعطیلی ندارد. آدرس:تایلند،پوکت،مینگ، طالد تای، جاده ی یائووارات ،بازار چیلوا