مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول
 مراکز خرید استانبول از مناطق مهم گردشگری این شهر در فصل های مختلف به شمار می روند و همواره مملو از گردشگرانی هستند که به این شهر جادویی سفر کرده اند.مراکز خریداستانبول  تاثیر زیادی در جذب مسافران به این شهر دارند و می توان گفت همه مسافرانی که در طول سال به استانبول می آیند از پاساژهای تجاری یا بازارهای این شهر بازدید می کنند.
در سفر به استانبول با برنامه ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن ها، می توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید.بازارها و پاساژهای استانبول در نقاط محتلفی از شهر قرار دارند و ،سری هم به مراکز خرید این شهر بزنید.اگر طرفدار لوکس ترین و گران قیمت ترین مراکز جاهای دیدنی استانبول می توانید در بازدید از خرید باشید یا گشت و گذار در بازارهای سنتی برای شما لذت بخش باشد، مراکز خرید استانبول انتظار شما را برآورده خواهند کرد.تنوع پاساژها و بازارهای سنتی در این شهر بالا است و هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

استانبول مال Mall of Istanbul
استانبول مال Mall of Istanbul
یکی از بزرگترین مراکز خریدی که در شهر استانبول در ترکیه سال های اخیرساخته شده استانبول مال است.این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه،فودکورت،شهربازی سرپوشیده و مراکزآثار نمایشی است که از محبوبیت ویژه ای در بین علاقمندان به خرید برخوردار است.مرکز خریدی مشهور در تور استانبول که امکانات بی نظیری برای خرید و تفریح دارد.
یک رستوران سه طبقه با مساحت 1000 متر مربع در مرکز خرید استانبول وجود دارد که توسط یک گروه سرمایه گذار اماراتی به نام آدلر برپا شده است.این رستوران در شهرهایی نظیر دبی و ابوظبی هم دارای شعبه هستند و تمامی غذاهای خاورمیانه در آن سرو می شود؛علاوه بر این رستوران یک شهربازی به نام Moiparkهم در این مرکز خرید وجود دارد که اولین شهربازی سرپوشیده ترکیه می باشد که دارای بازی های عظیم و هتل وحشت می باشد. دیگر بخش منحصر به فرد دیگر این مرکز خرید،16 سینما با 3050 صدلی است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه ی سینمایی ترکیه می کند. وجود 83 پله برقی و 42 آسانسور در استانبول مال خبر از آن می دهد که این مرکز خرید استانداردهای لازم را برای ساخت در نظر گرفته است. باتوجه به جذابیت هایی که در مرکز خرید استانبول مال وجود دارد،شما حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید برای گشت و گذار به سمت این مرکز خرید بروید.
 ساعت دسترسی:10:00 صبح تا 22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه باشاک شهر،بلوار سلیمان دمیرال،محله ضیا گکالپ

ایستینیه پارک istinye park istanbul
ایستینیه پارک istinye park istanbul
مرکز خرید ایستینیه پارک دارای 300،فروشگاه،اولین سینمای IMAX،برترین برندهای محلی و بین المللی،کافه و رستوران های خاص است.در بالای مرکز خرید ایستینیه پارک،یک میدان ورودی بزرگ دایره ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه ی فروشگاهی شیشه ای قرار دارد. این مرکز خرید دارای فروشگاه های برندهای بزرگ لوکس بین المللی مانند دولچه و گابانا،دیور،پرادا،سلین،فندی،هوگوباس،مکس مارا،زارا،منگو،دبنهایمز و دیگر برندها است.لوکس ترین و خاص ترین مغازه ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه ی بالاتر قابل دسترسی است و این مرکز با 300 فروشگاه و 40 رستوران، اکنون یکی از جاذبه های استانبول محسوب می شود.
 شما تفاوت این مرکز خرید با دارا بودن41برند مطرح جهان در آن پس از ورود به آن با دیگر مراکز خرید استانبول متوجه خواهید شد.
ساعت دسترسی:10:00 تا 22:00
 آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه ساریر،محله پینار،خیابان کتر،شماره 73

زورلو سنترZORLU CENTER
زورلو سنترZORLU CENTER
 مرکز خرید زورلو در سال های اخیر تبدیل به پاتوق علاقمندان به خرید شده دارای 180 فروشگاه متفاوت در خود می باشد و همچنین از آن به عنوان مرکزی برای هنرهای نمایشی هم نام می برند.
مرکز خرید زورلو محل تجمع برترین برندهای جهان نظیر دولچه و گابانا،ولنتینو،سنت لورن،تیفانی اندکو،فندی،دیور،لویی ویتان،پرادا،بربری،کاوالی نیز می باشد. بعد از برترین برندهای پوشاکی که در این مرکز خرید دارای شعبه هستند،رستوران مطرحی هم در مرکز خرید زورلو دارای شعبه هستند که از جمله ی آن ها عبارت از مانند تامز کیچن،جیمیز ایتالین و مورینی می باشد.
شما در مرکز خرید زورلو می توانید تجربه ی فوق العاده ای از تماشای فیلم را با 14 سینما و ظرفیت 1600نفر را بدست بیاورید.
به منظور دسترسی به این مرکز خرید می توانید از طریق مترو یا اتوبوس اقدام نمایید.
ساعت دسترسی:10:00صبح تا 22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه اروپایی بشیکتاش،محله لونت،خیابان بیوکدره پلاک 185

پالادیومPALLADIUM ISTANBUL
پالادیومPALLADIUM ISTANBUL
در بخش آسیایی استانبول یکی دیگر از مراکز خرید استانبول به نام پالادیوم وجود دارد که در آن برترین برندهای ترک و جهان دارای شعبه هستند.این مرکز خرید استانبول به نام پالادیوم وجود دارد که در آن برترین برندهای ترک و جهان دارای شعبه هستند.این مرکز خرید به دلیل دارا بودن نمای شیشه ای عظیمی که دارد از شهرت بالای برخوردار بوده و یکی از برجسته ترین ساختمان های شهری استانبول به شمار می آید.شاید جالب باشد برایتان که بدانید هزینه ساخت این مرکز حدود 230 میلیون دلار بوده که در سال 2008 نیز افتتاح شده است.
این مجموعه سینمای بزرگ و فودکورتی با بیش از 20 رستوران را دارا می باشد.
ساعت دسترسی:10:00 صبح تا 22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه آسیایی آتاشهر،ینی صحرا،محله بارباروس،خیابان هالک،پلاک 8

مارمارا فرومMARMARA FORUM
مارمارا فرومMARMARA FORUM
یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول که به راحتی می تواند یک روز شما را به خودش اختصاص دهد، مرکز خرید فروم است.مساحت این مرکز خرید برابر با 495000 متر مربع بوده و حدود 290 برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است.
برای کسانی که اهل خریدهای درجه یک هستند،این مرکز خرید بهترین انتخاب است.
نمایندگی هایی از برترین برندهای جهان در این مرکز خرید دارا شعبه هستند و به عبارتی می توان گفت نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا مرکز خریدی بسیار معروف و محبوب به شمار می رود.
شما در مرکز خرید فروم استانبول سه تا از بهترین شهربازی های استانبول را خواهید دید.علاوه بر شهربازی شما می توانید حتی تفریحات متنوعی چون سینمایی بزرگ و مجهز،چند شهربازی،شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ در فروم استانبول به چشم می خورد.
از جمله سرگرمی های مرکز خرید فروم استانبول که در انتظار شما می باشد نیز عبارت آکواریوم سی لایف،ژوراسیک لند،شهربازی لگولند،شهربازی لگولند دیسکاوری سنتر،شهربازی فان لب و شهربازی اختاپوس می باشد.
به منظور دسترسی به مرکز خرید فروم استانبول با توجه به موقعیت قرارگیری این فروشگاه در میدان تکسیم به راحتی می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی،اتوبوس یا مترو به آن دسترسی داشته باشید.
آدرس:Kocatepe Mahallesi,Pasa Caddesi/Bayrampasa,Istanbul,Turkey

جواهیر استانبولistanbul Cevahir
جواهیر استانبولistanbul Cevahir
یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای خرید در شهر استانبول مرکز خرید جواهیر است.مرکز خرید جواهیر در بین سال های 2005 تا 2011 به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید از لحاظ مساحت به شمار می رفت.در این 6 طبقه از مرکز خرید جواهیر حدود 243 فروشگاه،48 رستوران و یک پارکینگ وجود دارد که می توانید بهترین برندهای شاخص جهان را در آن تهیه کنید.
از جمله برندهای مطرح مرکز خرید جواهیر در استانبول دوروتی پرکینز،آدیداس،زارا،بنتون،ریباک،آلدو و...هستند.
همانند دیگر مراکز خرید استانبول،جواهیر هم تنها مکانی برای خرید نیست،بلکه درآن مراکز تفریحی هم وجود دارد که اگر قصد خرید نداشتید می توانید برای رفتن به سینما،تئاتر، شهربازی برای کودکان یا رفتن به رستوران ها و کافه های آن هم انتخاب نمایید.
ساعت دسترسی:10:00صبح تا22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه شیشلی،محله مرکزی،خیابان بیوکدره،پلاک22

آکوا فلوریاaqua florya
آکوا فلوریاaqua florya
قرار گرفتن یک مرکز خرید در کنار یک جاذبه ی طبیعی قطعا یک انتخاب کامل برای گردشگری محسوب می شود.مرکز خرید آکوا فلوریا یک نمونه از این مورد است چرا که در نزدیک ساحل شهر استانبول قرار دارد و شما می توانید بعد از خرید به تماشای ساحل شهر هم بروید.به منظور دسترسی به مرکز خرید آکوا فلوریا در استانبول با توجه به محل قرارگیری آن در مرکز شهر می تونید به راحتی و تنها با استفاده یک تاکسی یا اتوبوس خودتان را به آن برسانید.
به طور کلی مساحت مرکز خرید آکوافلوریا در استانبول برابر با 45000 متر مربع است و در آن یک آمفی تئاتر روباز با گنجایش 900نفر،11سالن سینما با گنجایش 1280 نفر نیز وجود دارد که اگر خرید هم نداشتید می توانید برای
تماشای فیلم به این مرکز خرید بروید.
وجود یک آکواریوم استانبور که در حقیقت بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا می باشد در این مجموعه سبب شده تا محبوبیت آن در بین مسافران و گردشگران دو چندان شود . آکواریوم استانبول 17 بخش مختلف و هیجان انگیز تشکیل شده که نمونه ای از نواحی جغرافیایی مختلف در دنیا هستند و در طی سفری زمینی،شما را از دریای سیاه در میان آسیا و اروپا،به سمت اقیانوس آرام پیش می برند.
ساعت دسترسی:10:00صبح تا 22:00
آدرس:ترکیه استانبول،منطقه آسیایی باکیرکوی،محله فلوریا،محله سنلیکوی،خیابان هالکالی،پلاک 93

آکمرکزakmerkez
آکمرکزakmerkez
 یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید استانبول که ماهانه حدود 1 تا 1.5 میلیون بازدید کننده دارد،آکمرکز است.این مرکز خرید دارای افتخارات جهانی زیادی بوده و در کارنامه خود جایزه بهترین مرکز خرید اروپا را در سال 1995،بهترین مرکز خرد دنیا در سال 1996 و بهترین طراحی داخلی سازه هم در سال 2010 کسب کرده است.
این مرکز خرید در کل دارای 246 مغازه بوده و در میان آن ها تعداد زیادی مغازه پوشاک بانوان،آقایان و کودکان دیده می شود.مغازه های بسیاری در این مرکز خرید برای خرید اسباب بازی،کیف و کفش،عینک،جواهرات و...وجود دارد که می توانید هر آنچه که می خواهید را خریداری نمایید.همچنین درست همانند دیگر مراکز خرید استانبول که در بالای به آن ها اشاره کردیم،از امکانات و سرگرمی های این مجموعه که چندین رستوران،سینما،سالن اپرا،آرایشگاه،بانک،لوازم دیجیتال و الکترونیک،سوپر مارکت و مغازه حیوانات خانگی است هم نیز بهره ببرید.این مرکز خرید دارای سرویس های رایگان به محله ها و هتل های نزدیک است و بنابر این دسترسی خوب و آسانی دارد.
ساعت دسترسی:10:00صبح تا 22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه اروپایی بشیکتاش،محله اتلیر،خیابان نیسپتیه،مرکز خرید آکمرکز

سیتیز نیشانتاشیcitys nisantasi
سیتیز نیشانتاشیcitys nisantasi
یک مرکز خرید دیگر در شهر استانبول که می توان گفت جز بهترین های این شهر برای خرید محسوب می شود،مرکز خرید سیتیز نیسانتاشی است.این مرکز خرید در منطقه شیشلی که مرفه ترین خانه های مسکونی استانبول را در خود جای داده است.علاوه بر این محله ی شیشلی قلب تپنده ی فشن ترکیه محسوب می شود.از همین رو مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی جز مراکز خرید لوکس شهر استانبول محسوب می شود و در آن می توانید بروزترین مدل های لباس را تهیه کنید
از جمله برترین برندهایی که در این مرکز خرید می توانید تهیه کنید نیز عبارت از آلدو،سواروفسکی،بنتون،اکو،لاکوست،تامی هیلفیگر،کلوین کلاین می باشد.ناگفته نماند که مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی دارای سینما،شهربازی و مجموعه از رستوران ها و کافه های مطرح نیز می باشد.
ساعت دسترسی:10:00صبح تا22:00
آدرس:ترکیه،استانبول،منطقه اروپایی شیشلی،محله تشویکیه،خیابان تشویکیه،پلاک 162